man ska inte klandra ungdomen, snart är man kanske ung själv.

Dagens irritationsmoment; väckarklockan som är lika värdelös som en säck potatis.

ja, så var det ju de här med att komma upp i tid ja. framsteg? ah men lite faktiskt, en timme tidigare än i förrgår. gårdagen kommer jag inte ihåg ett dugg utav, vad gjort jag igår? allvarligt.. jo, tränade och fikade med erika. men åter till problemet! min väckarklocka? whats the deal liksom. den ringer inte på morgonen när jag ska gå upp. eller så är det bara de att jag vägrar vakna. hm, jag hoppas väl på att det är väckarklockan det är fel på, men jag har mina aningar. nu ska jag äta frukost. punkt. 

gammal bild. igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0