10 saker ni kanske inte visste om mig

Såg att Kenza hade gjort en, så jag blev sugen på att göra en till som förut!

1. Jag kan mina vänners reg nummer på deras bilar (enbart bokstäverna)

2. Jag brukar komma på förkortningar på bokstäverna i reg numret på bilarna.

3. Jag har en navel som ser ut som en stjärt.

4. Jag kan inte röra de 3 mitten tårna på foten. På varken höger eller vänster fot.

5. Jag tål inte mjölk, men dricker det ändå.

6. Solar Jag får jag fräknar i hela ansiktet.

7. Det godaste att dricka bakfull tycker jag är mjölk. (Ewwe och jag måste nog va dom ända)

8. Jag borstar håret kanske 1 gång i veckan. (till fest typ)

9. Jag sover alltid med täcket under fötterna så att the grudge inte ska komma och ta mig.

10. Jag är besatt i sås. Vad vore mat utan sås? Nej, precis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0