back on track!

hallåja! min kamera är tillbaka och jag är överlycklig. men dum som jag är var det ända som var fel på min kamera var fel sladd... ja hade tydligen använt en sony sladd till min canon kamera. så han hade bara skrattat och gett mig en ny sladd. jaja back on track iallafall.

ska dra mig vidare till gymmet nu tänkte jag. ska möta upp pappa som slutar jobbet om ett tag så ska vi väl köra ett pass. ska satsa på motion idag tror jag. lite mage och rumpa kanske. vill ha fastare mage redan nu! all denna stress. det är typ 100 dagar kvar till jag åker utomlands och vem vill inte kunna gå i bikini utan att fläsken dallrar.

menmen, bara att ta tag i skiten. är ju trots allt kul när man väl kommer igång. see you soon!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0