mat&träning

Jag tänkte bara berätta en sak, jag gjorde en kategori när jag skapade den här bloggen för någon månad sen. den heter mat&träning. jag gjorde den för mig själv, i eget syfte alltså. jag känner att det är dags för mig att ta tag i träningen och maten igen. jag har blivit riktigt onyttig och jag börjar känna det både på insidan och utsidan. tanken med den här kategorin är att det kommer bli som en liten "mat&tränings dagbok" där jag kan hålla bra koll på vad jag tränar och äter om dagarna.

Mitt mål med att köra det här är att jag vill få en fastare kropp. tajta till den vill säga. jag vill kunna känna mig frisk och må bra med mig själv. tycker det är väldigt viktigt med att vara nöjd med sig själv. och som gammal simmerska ska jag börja ta tag i sminingen igen för att få upp tempot och konditionen. jag älskar att simma så det är en perfekt träning för mig!

Jag kommer att sätta upp olika mat och träningscheman som jag ska följa. såhär ser nästa veckas chema ut just nu.
Måndag: Simning
Tisdag: Boxit
Onsdag: Dans

Jag börjar nu på måndag. jag hoppas att jag faktiskt kan ta tag i detta. för min egen skull!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0